Een activatie campagne en visuele identiteit voor NS Stations

Op het station is meer te halen dan de trein. Om minder associatie te maken met de gele trein is er door NS gekozen om alle communicatie over het station niet meer in de NS huisstijl vorm te geven. Geen geel of NS-logo meer. Alleen de kleur blauw en het lettertype blijven overeind. Dat was alles wat we meekregen toen we werden gevraagd om een activatie campagne vorm te geven die bovenstaande boodschap moet overbrengen.

We ontwikkelde een patroon met stijlvolle icoontjes. Het symboliseert de veelzijdigheid van het aanbod en services op het station en creëert een moderne uitstraling. Met behulp van leuke wistjedatjes over het station informeerde we alle bezoekers. Iedereen mocht een keer aan het rad draaien om kans te maken op leuke prijzen van de winkeliers op het station. En we deelden informatieve plattegrondjes met kortingsbonnen uit. Zo wist iedereen wat er allemaal te halen is op het station.

BUREAU
Kumpany

MIJN ROL
Concept, Art direction, Design

SAMENWERKING
Iconen door Freshco

Heb je deze projecten al bekeken?

Fonkelstad

Branding, Campagne, Event, Print
Fonkelstad

KLM Open 2013

Activatie, Campagne, Digital
KLM Open 2013

Ziggo Ajax Golden Seats

Activatie, Campagne
Ziggo Ajax Golden Seats

Opzoek naar creatieve versterking?