Een merkactivatie op de Carrièrebeurs

Maandag® wil zich graag profileren als een eigentijds werkgeversmerk. Om op te vallen tussen alle stands op De Nationale Carrièrebeurs bedachten we de CV Bullshit Bingo. Bezoekers speelden mee met een bingokaart met daarop vier clichéwoorden die we te vaak zien op CV’s. Tijdens het spelen van de bingo gaf de presentator tips voor het verbeteren van je CV.

Hiernaast was het ook mogelijk om via een interactief touchscreen je eigen LinkedIn achtergrondfoto te maken met vijf ‘bullshitproof’ eigenschappen. Tijdens de beurs hebben we honderden NAW gegevens verzameld, 300 nieuwe inschrijvingen bij Maandag® gegenereerd en als kers op de taart de Beste Stand Nationale Carrièrebeurs 2017 gewonnen.

BUREAU
Kumpany

MIJN ROL
Concept
Art direction
Design

WAARDERING
Winnaar Beste Stand Nationale Carrièrebeurs 2017

Heb je deze projecten al bekeken?

KLM Vakantiespel

Activatie, Digital
KLM Vakantiespel

KLM Open 2013

Activatie, Campagne, Digital
KLM Open 2013

Hilton Schiphol

Event
Hilton Schiphol

Opzoek naar creatieve versterking?